Elke dag een gratis bijbeltekst in je mailbox

Bepaal zelf je ontvangsttijdstip. Kies je favoriete bijbelvertaling.


Elke dag een bijbeltekst op je smartphone of tablet

Elke dag een bijbeltekst via je sociale netwerk

H4

Filippenzen 4:6-7

Wees over niets bezorgd, maar vraag God wat u nodig hebt en dank hem in al uw gebeden. Dan zal de vrede van God, die alle verstand te boven gaat, uw hart en gedachten in Christus Jezus bewaren.

-- Filippenzen 4:6-7

10 reacties op de tekst van woensdag 20 maart 2013 – Filippenzen 4:6-7

-knip-

Ed | 20 maart 2013 | 06:35 | 8fc856

Ja het is weer fantastisch om iedere dag zo te beginnen.
En wat een Genade. Heer, dank U wel.

Didi | 20 maart 2013 | 08:58 | 7df5d4

Net wat ik nodig had kan geen toeval zijn.

jans | 20 maart 2013 | 10:29 | b1311a

-knip-

Ed | 20 maart 2013 | 16:11 | 255bcc

Weet U wat aan nederlandse voorgangers, oudsten hapert. dat de verkoniging niet identiek aan het evangelie is. de meesten blijven een baby in het geloof. Reden is dat zij zelf mogelijk niet door de Heer geroepen zijn, maar het IK van deze mensen.Ze zijn zelf niet vol van de Geest. Jezus is ons grote voorbeeld, HIJ WERD GELEID DOOR DE VADER, WAT DE VADER ZEI SPRAK HIJ, WAT DE VADE LIET ZIEN DAT DEED HIJ.Het Koninkrijk der Hemelen is ….. DAAR IS ONZE PLAATS.Hij Jezus heeft het ons beloofd, dat wij eens gelijk aan Hem zullen zijn, wij Hem zullen zien in al Zijn Heerlijk zittende ter rechterhand GODS. Het evangelie is zo liefdevol, zo simpel GEHOORZAAM ZIJN AAN ZIJN STEM, wandel maar stillekens achter Hem aan.Hem niet voor de voeten lopen. de HG is er niet voor ons MAAR VOOR DE ANDER,dat hij of zij tot bekering komt, blijf niet staan bij het kruis, Hij is gestorven, begraven, opgestaan de dood , OOK WIJ! opgevaren ten Hemel, de HG is naar ons gekomen, we zijn bekleed met de MANTEL DER GERECHTIGHEID, ook wij wandelen in het Koninkrijk der Hemelen. Wij zijn niet van deze aarde, al zijn we nog hier. zie wat Jezus tot zijn leerlingen zei in Johannes.Volgt dit na vriend, dan gaat de heerlijkheid van de Heer werkelijkheid voor U worden

Dick Schipper | 21 maart 2013 | 19:25 | fff0d9

Nou Dick, dat betreft niet iedere voorganger. Die in onze kerk geeft het Woord door en is dan vervuld door de Heilige Geest. Sommige preken brengen tranen in de ogen of het kan ook door een lied komen. Je moet ook zelf je hart open zetten om te ontvangen wat de voorganger doorgeeft.

Deze tekst is heel treffend. De afgelopen dagen veel aan gedacht.

Jan | 23 maart 2013 | 12:32 | 9116a6

Ik reageerde op het lege kruis met de HEER is waarlijk op gestaan,en uw uit spraak slaat nergens op, wat betekent pasen voor U?
Wat 10cm onderwater komt is stof vrij,dus de onderdompeling is bijbels de rest is ongeloof,Wat zei GOD tegen satan in het paradijs. door het stof zult gij kruipen en stof eten,
Wie geloofd en zich laat dopen,zal behouden worden,dat is Stof vrij maken. “Shalom”
(Worden de kinderen gepest, ga als ouder met je kind op de knieen en zegen al die gene die pesten),je kind gaat op de HEER vertrouwen,

m.sissing1 | 31 maart 2013 | 21:38 | 39e9f4

In de krises jaren werden mijn ouders van hun schip gezet,
Wij kwamen met ons gezin in een 4 kamer woning in Rotterdam- zuid,De zondag school juffrouw vertelde het verhaal van Gideon
Van een nat vlies en een droge vloer , en de volgende dag vroeg hij het tegenovergestelde Ik was toet 5 jaar uod
ik vroeg de HEER om een nat kleedje voor mijn bed,en de volgende dag een nattevloer en een droog kleedje voor mijn bed
De HEER gaf mij waar ik om had gevraagd, toen heb ik ge vraagd
HEER als ik later groot ben en het is een tijd net als nu geef mij dan nooit geen kinderen, wij zijn over twee weken 55 jaar getrouwd kinderloos,Er is een GOD die Hoort en verhoort.
de HERE zegene U en de uwen,

m.sissing1 | 31 maart 2013 | 21:52 | 39e9f4

Wauw wat mooi! Deze tekst is een van mijn favoriete teksten, en ik zie nu opeens dat hij op deze website geplaatst is op mijn verjaardag… Hoezo toeval? God zal uw leven leiden, zie slechts op Hem. En als het niet gaat zoals u/jij dat wilt, dan gaat het nog goed, omdat Hij het heeft gedaan

joanne | 21 februari 2015 | 15:59 | 3bf29b

Op 29 mei 22015 heb ik een aanvraag voor mijn vrouw op de Filippijnen ingediend. Ik zou iets horen van de IND uiterlijk op de 21 augustus 2015 maar op die dag heb ik het nog steeds niet. Ik gebeld en mij werd verteld dat zij met 2 weken hebben verlengd wegens de betalingstermijn van 2 weken waarop the proces wordt opgeschort.
Ik vertelde aan mijn oude klasgenoten in Indonesia en 1 vertelde mij om Filippenzen 4:13 te lezen. Ik heb alles gelezen en mijn ogen blijven steken bij deze verzen. Tegelijkertijd heeft de leraar Nederlands van mijn vrouw op de Filippijnen deze verzen doorgegeven. “Wees gerust en vertrouw op HEM” zei hij. Op zondag erna, dat was op zaterdag, heeft een zuster bij ons in de kerk deze verzen aan mijn gegeven. GOD spreekt !
Op dit moment wacht ik nog steeds op deze MVV, Machtiging tot Voorlopig Verblijf van mijn vrouw, een toestemming voor mijn vrouw NL in te mogen reizen, dat naar ik hoop vóór 11 september 2015 binnen zou moeten komen.
Ik bid, hoop en vertrouw dat GOD onze smeekbede zal verhoren want om bij elkaar te zijn een diep verlangen van ons is.
Wiltu allen ons in uw gebeden denken en jullie horen nog wel van ons. God’s zegen.

Gerard | 1 september 2015 | 18:32 | cf1292

Laat een reactie achter

Dit formulier is geen contactformulier, maar een discussiemogelijkheid. Voor vragen aan de redactie gebruikt u het contactformulier.
Voorwaarden:
  • Discussie en meningsverschillen zijn uiteraard toegestaan. Maar laten we wel altijd vriendelijk blijven voor onze broeders en zusters.
  • De redactie bepaalt of een reactie wordt toegelaten.
  • Off-topic reacties worden sowieso niet toegelaten.
  • Wilt u een bijbeltekst citeren, gebruik dan één van de vertalingen die Stichting Dagelijks Woord ook aanbiedt.
  • Voor reacties vanaf 1 januari 2016 geldt: Door het formulier in te vullen verleent u Stichting Dagelijks Woord een niet-exclusief, onbeperkt, onvoorwaardelijk, ongelimiteerd, wereldwijd, niet-intrekbaar, eeuwigdurend en gratis recht en dito licentie om de ingevulde gebruikersinhoud of delen te gebruiken, te kopiëren, te distribueren, te reproduceren, openbaar te maken, in sublicentie te geven, te vertalen, te wijzigen, weer te geven, er afgeleide werken van te maken of deze anderszins te exploiteren, ongeacht op welke wijze.