Zero-tolerance policy

Als positieve, Christelijke organisatie met dagelijks tegen de honderdduizend volgers op verschillende media krijgt Stichting Dagelijks Woord veel leuke reacties! Helaas zijn er ook incidenteel gebruikers de relatieve anonimiteit van het toetsenbord misbruiken om ongewenst gedrag te vertonen.

Het gaat dan om:

  • onbehoorlijk taalgebruik, schelden of erger
  • bedreigen van onze medewerkers of vrijwilligers of van de organisatie als geheel
  • een aggressieve or dwingende opstelling
  • dreigen met juridische actie waar helemaal geen basis voor is en/of wat helemaal onnodig is

Hoe gaan we hiermee om?

Dagelijks Woord biedt een gratis dienst, vrij te gebruiken. U kunt uw inschrijving en voorkeuren zelf beheren. Als u daar niet uitkomt, helpen u uiteraard graag. Communiceert u echter op bovengenoemde methode(s), dan treedt de zero-tolerance policy in werking:

  1. We verwijzen u naar deze pagina.
  2. Het gesprek wordt direct afgekapt, u wordt binnen het huidige gesprek niet meer geholpen.
  3. Als u alsnog geholpen wilt worden, kunt u na bezinning een nieuw, schoon gesprek op normale toon aangaan via het contactformulier.

Wanneer er aanleiding voor is, kunnen we daarnaast kiezen om:

  • de dienstverlening richting u volledig stop te zetten, uw toegang tot het medium waar de misbruik plaatsvindt te ontzeggen (bijv facebook blokkade), uw IP-nummer blokkeren en andere technische maatregelen treffen om het misbruik tegen te gaan
  • aangifte te doen

“Maar mijn mail werkt niet meer!”

Wanneer u op normale toon het contactformulier invult, helpen wij u graag.

“Maar mijn app doet niet wat ik wil!”

Wanneer u op normale toon het contactformulier invult, helpen wij u graag.

“Maar ik wil uitgeschreven worden!”

Wanneer u op normale toon het contactformulier invult, helpen wij u graag.

“Maar ik heb mezelf helemaal niet ingeschreven.”

Jawel, alle inschrijvingen zijn geverifiëerd via het confirmed opt-in principe, en dat kunnen we bewijzen. En wanneer u op normale toon het contactformulier invult, helpen wij u graag.

“Maar….”

Wat uw vraag ook is, we helpen u graag, zolang u ons benadert zoals u ook de bakker zou aanspreken.