Elke dag een gratis bijbeltekst in je mailbox

Bepaal zelf je ontvangsttijdstip. Kies je favoriete bijbelvertaling.


Elke dag een bijbeltekst op je smartphone of tablet

Elke dag een bijbeltekst via je sociale netwerk

H4

Matteus 19:14

‘Laat de kinderen ongemoeid, belet ze niet bij mij te komen, want het koninkrijk van de hemel behoort toe aan wie is zoals zij.’

-- Matteus 19:14

4 reacties op de tekst van zondag 20 mei 2012 – Matteus 19:14

Precies 😀 wees niet bang om naar god toe te gaan, want hij is jouw liefhebbende vader / schepper 🙂 ga gewoon met “jou ding” naar hem toe! he know’s! its ok! 🙂

raymond | 20 mei 2012 | 04:27 | c7d327

‘Laat de kinderen ongemoeid, belet ze niet bij mij te komen, want het koninkrijk van de hemel behoort toe aan wie is zoals zij.’ — Matteus 19:14

Geweldig he dat we opgeroepen worden te zijn als kinderen

Dank Heer dat U zegt want het koninkrijk van de hemel behoort toe aan wie is zoals zij.’ Totale overgave frans

frans | 20 mei 2012 | 13:48 | cc9518

-knip-

Ed Lammers | 21 mei 2012 | 09:01 | 6a98a6

ik vraag me dat toch echt af hoor Ed Lammers, ik denk dat we juist in hun midden moeten leven maar dan met onze eigen normen en waarden zodat we kunnen laten zien wat het verschil maakt. Laten we leven uit liefde en proberen hun te helpen. God houdt van ons en daarom mogen we bij hem komen.

Ik denk dat wij bij God mogen horen ook al doen we verkeerd, Jezus zocht juist de tollenaars op! Het punt is alleen dat als jij als kind van God echt van hem houdt, je ook naar hem gaat luisteren en ziet dat Hij gelijk heeft met de regels en voorschriften die Hij geeft via de Bijbel. Deze zijn voor ons dan ook leefregels waar we ons aan kunnen houden doordat we Gods wijsheid inzien en we van hem houden. Ik zie deze als leefregels en niet als wetten waaraan we ons moeten houden! Ik denk dat God al blij is als er iemand in Hem gelooft, dat we dan Gods kinderen zijn. Als je God als vader aan neemt, is het leven naar zijn regels alleen maar extra toch?

God houdt van ons en laten we die liefde doorgeven aan iedereen! Hoe kunnen we dat doen als wij ons als Christenen afzeidig houden in de wereld.

Juliet | 23 mei 2012 | 10:51 | eeb861

Laat een reactie achter

Dit formulier is geen contactformulier, maar een discussiemogelijkheid. Voor vragen aan de redactie gebruikt u het contactformulier.
Voorwaarden:
  • Discussie en meningsverschillen zijn uiteraard toegestaan. Maar laten we wel altijd vriendelijk blijven voor onze broeders en zusters.
  • De redactie bepaalt of een reactie wordt toegelaten.
  • Off-topic reacties worden sowieso niet toegelaten.
  • Wilt u een bijbeltekst citeren, gebruik dan één van de vertalingen die Stichting Dagelijks Woord ook aanbiedt.
  • Voor reacties vanaf 1 januari 2016 geldt: Door het formulier in te vullen verleent u Stichting Dagelijks Woord een niet-exclusief, onbeperkt, onvoorwaardelijk, ongelimiteerd, wereldwijd, niet-intrekbaar, eeuwigdurend en gratis recht en dito licentie om de ingevulde gebruikersinhoud of delen te gebruiken, te kopiëren, te distribueren, te reproduceren, openbaar te maken, in sublicentie te geven, te vertalen, te wijzigen, weer te geven, er afgeleide werken van te maken of deze anderszins te exploiteren, ongeacht op welke wijze.