Elke dag een gratis bijbeltekst in je mailbox

Bepaal zelf je ontvangsttijdstip. Kies je favoriete bijbelvertaling.


Elke dag een bijbeltekst op je smartphone of tablet

Elke dag een bijbeltekst via je sociale netwerk

H4

Jesaja 59:21

Dit verbond sluit ik met hen – zegt de HEER: mijn geest, die op jou rust, en de woorden die ik je in de mond heb gelegd, zullen uit jouw mond niet wijken, noch uit de mond van je kinderen, noch uit de mond van je kindskinderen, van nu tot in eeuwigheid – zegt de HEER.

-- Jesaja 59:21

5 reacties op de tekst van zaterdag 16 mei 2015 – Jesaja 59:21

Met wie sluit de Heer een verbond?

mia | 16 mei 2015 | 09:58 | b685ce

Met iedereen die de andere liefheeft.

Fijn weekend

Wolf | 16 mei 2015 | 12:18 | 9d33ae

Mensen die in geloven en openstaan voor hem en niet zomaar zeggen ze in Hem geloven want velen doen dat . En ik wil een ieder een verzoek doen indien wij zeggen: ik geloof in Hem laten wij eenheid worden en niet meer naar de kleur of ras kijken,maar dat wij allemaal kinderen van 1 Vader in de hemel zijn,want als wij heengegaan, ziet niemand wat voor kleur of ras dat is. Want hij is de vader van al zijn kinderen en er is maar 1 God en dat Hij van ons allemaal houdt. Als de christenen allemaal menen wat zij belijden te geloven en dat ze God kennen, zul je dat ook aan hun vruchten in het dagelijks leven zien,hoe ze met verschillende rassen omgaan en welke ze uiteindelijk dienen, want God is een God van Liefde en trouw en goedheid naar de mensen toe,en ern iefer en is vrij te kiezen of ze de aardse dingen hoger schatten dan Gods te gehoorzamen, zo kun je zien in het dagelijks leven watvoor hun het allerbelangrijkste in het leven is.
De waarheid dat Ware God die alles heeft gemaakt echt bestaat en een ieder die Hem echt wilt leren kennen zal toch zien in gebeden wat Hij in zijn of haar leven voor onbeperkte zegeningen kan geven,God is een vergevende God en Vader om in onze noden te voorzien en ons te verlossen van het kwaad hier op aarde.
Want deze tijd is een demonische tijd,wie zwak is wordt vernietigd door satan,mensen gebruiken andere mensen als slaven. De satan is altijd lisyig geweest em gaat tond als een briesende leeiw,wie hij kan verslinden. Hij gebruikt mensrn die voor hem werken als zijn slaven,door hun ziel te verkopen voor rijkdom,roem,pracht en praal in de wereld, hij heeft zoveel slachtoffers gemaakt en gaat maar door. Het is belangrijk dat je een persoonlijke relatie met God opbouwen en Zijn 10 geboden te eerbiedigen en te onderhouden dat naar Hem toeleidt.
Er zijn zoveel kerken,er wordt van alles ondernomen om het leed van de mensen te verzachten,maar die ontwikkelingslanden blijven arm en de rijken worden steeds rijker,maar Jezus maakte zich niet druk om rijkdom,roem en geld,ook daaraan kan je zien welke God menbelangrijkeer vind om te dienen. Jezus wad niet blank,maar donker van kleur. We zijn naar Jordanië en Israël geweest en daar weten ze wel dat Jezus donker was. De paus beweert een stederhouder van en midderlaar tussen God en mens, maar wat doet hij voor de armen in de derde wereldlanden? Wij zien hem wel op tv,maar merken niet echt dat hij de armen helpt zoals Jezus de armen,verstotene,lijdende,zieken,bedroefden verloren en hulpbehoevende mensen help en ondersteunt, hoe kan ik hem dan vergelijken met wat Jezus voor de mensheid heeft gedaan? Wij zijn blij dat wij dit met jullie kunnen delen.

Bernadette en Michael | 16 mei 2015 | 14:46 | c35bb8

Amen & Amen!! Bedankt lieve Han, dat is een bemoediging en het woord vd Heer voor mij!
Bedankt, voor je gevoeligheid in de Geest! ????

Love you Han! ????????

Nylka Wagoner | 16 mei 2015 | 14:46 | 04611a

-knip-

Ed | 18 mei 2015 | 08:39 | 8fc856

Laat een reactie achter

Dit formulier is geen contactformulier, maar een discussiemogelijkheid. Voor vragen aan de redactie gebruikt u het contactformulier.
Voorwaarden:
  • Discussie en meningsverschillen zijn uiteraard toegestaan. Maar laten we wel altijd vriendelijk blijven voor onze broeders en zusters.
  • De redactie bepaalt of een reactie wordt toegelaten.
  • Off-topic reacties worden sowieso niet toegelaten.
  • Wilt u een bijbeltekst citeren, gebruik dan één van de vertalingen die Stichting Dagelijks Woord ook aanbiedt.
  • Voor reacties vanaf 1 januari 2016 geldt: Door het formulier in te vullen verleent u Stichting Dagelijks Woord een niet-exclusief, onbeperkt, onvoorwaardelijk, ongelimiteerd, wereldwijd, niet-intrekbaar, eeuwigdurend en gratis recht en dito licentie om de ingevulde gebruikersinhoud of delen te gebruiken, te kopiëren, te distribueren, te reproduceren, openbaar te maken, in sublicentie te geven, te vertalen, te wijzigen, weer te geven, er afgeleide werken van te maken of deze anderszins te exploiteren, ongeacht op welke wijze.