Elke dag een gratis bijbeltekst in je mailbox

Bepaal zelf je ontvangsttijdstip. Kies je favoriete bijbelvertaling.


Elke dag een bijbeltekst op je smartphone of tablet

Elke dag een bijbeltekst via je sociale netwerk

H4

Jesaja 41:10

Wees niet bang, want ik ben bij je, vrees niet, want ik ben je God. Ik zal je sterken, ik zal je helpen, je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.

4 reacties op de tekst van zaterdag 12 april 2008 – Jesaja 41:10

Wauw! Ik wordt gewoon weer helemaal blij! Dit is gewoon wat de Heer tegen mij zegt vandaag de dag! Wat een power!

Dank U Heer! U bent groot!!!

RIX | 12 april 2008 | 10:35 | 01610d

Er is hoop voor het volk Israël. Het is en blijft Gods uitverkoren volk. Dat blijkt ook uit Zijn beschermende, onoverwinnelijke hand, bijv. destijds in de Jom Kippoer oorlog, waar vijandelijke kogels hun baan bogen en geen doel troffen.
God is gisteren, heden en vandaag altijd Dezelfde. Hij zal ook de christenen die Hem als hun Vader erkennen, bij wie de Heilige Geest in het hart woont helpen en ondersteunen. Maar vooral blijft deze tekst volgens mij gericht op het volk Israël, waaruit tijdens de Grote Verdrukking 144.000 getuigen de wereld zullen bereiken met het Evangelie. Dit alles ter eer en glorie van Zijn Naam.
Laten we daarom allen iedere gedachte van angst krijgsgevangene maken (2 Kor. 10:5) en ons denken (doen) vernieuwen in Christus Jezus…

Hans | 12 april 2008 | 10:58 | baccc3

Sjonge, ik las deze spreuk op een site van een basisschool. Wij zijn zoekende naar een andere woon/leefomgeving, dus ook alvast kijken naar een school e.d. belangrijke keuzes maken dus….. moeilijk moeilijk en dan opeens zo’n spreuk! gaaf! Bedankt God!

Janny | 12 april 2008 | 22:15 | a3c935

ja een gave God dat is HIJ zeker.
maar ik heb moeite deze keer, want ik moet niet bang zijn maar ik moest kiezen en
wat moest ik dan kiezen?wat wilde God?

fredie | 14 april 2008 | 16:38 | 762e00

Laat een reactie achter

Dit formulier is geen contactformulier, maar een discussiemogelijkheid. Voor vragen aan de redactie gebruikt u het contactformulier.
Voorwaarden:
  • Discussie en meningsverschillen zijn uiteraard toegestaan. Maar laten we wel altijd vriendelijk blijven voor onze broeders en zusters.
  • De redactie bepaalt of een reactie wordt toegelaten.
  • Off-topic reacties worden sowieso niet toegelaten.
  • Wilt u een bijbeltekst citeren, gebruik dan één van de vertalingen die Stichting Dagelijks Woord ook aanbiedt.
  • Voor reacties vanaf 1 januari 2016 geldt: Door het formulier in te vullen verleent u Stichting Dagelijks Woord een niet-exclusief, onbeperkt, onvoorwaardelijk, ongelimiteerd, wereldwijd, niet-intrekbaar, eeuwigdurend en gratis recht en dito licentie om de ingevulde gebruikersinhoud of delen te gebruiken, te kopiëren, te distribueren, te reproduceren, openbaar te maken, in sublicentie te geven, te vertalen, te wijzigen, weer te geven, er afgeleide werken van te maken of deze anderszins te exploiteren, ongeacht op welke wijze.